Jeśli nie jesteś pewien, czy Twój niepokój jest normalny, czy już staje się zaburzeniem lękowym, pomocne może być zadanie sobie tych pytań, aby uzyskać wyraźniejszy obraz.

  • Czy jesteś regularnie zmartwiony, spięty i rozdrażniony, lub zawsze zdenerwowany?
  • Czy twój niepokój wpływa na twoją pracę lub relacje?
  • ●     Czy cierpisz z powodu bezpodstawnych obaw, które nie zanikają, czy czujesz niebezpieczeństwo i katastrofę za każdym rogiem?
  • Czy uważasz, że stanie się coś złego, jeśli nie zrobisz pewnych rzeczy w określony sposób?
  • Czy rutynowo unikasz codziennych sytuacji, ponieważ się ich obawiasz?
  • Czy cierpisz na ataki paniki z prawdziwymi objawami fizycznymi, takimi jak bóle w klatce piersiowej, duszności, nudności lub bóle brzucha?
  • Czy spożywasz więcej alkoholu lub używasz narkotyków, aby poradzić sobie z lękami?

Lęk jest uleczalnym stanem, więc nie ma powodu, dla którego musiałbyś cierpieć w ciszy. Dlaczego by nie umówić się na spotkanie z doradcą lękowym KlearMinds, aby zobaczyć, jak możemy pomóc?

Informacje i porady dotyczące paniki i niepokoju

Kliknij poniższe linki, aby uzyskać porady na temat pomocy i przydatne informacje dotyczące paniki i niepokoju:

Jak terapia poznawczo-behawioralna może pomóc w leczeniu zaburzeń lękowych

Dziesięć porad dotyczących zarządzania atakami paniki

Jak terapia poznawcza oparta na uważności może pomóc w stanach lękowych i innych problemach

Lęk w Wielkiej Brytanii – infografika

Zrób pierwszy krok w kierunku przezwyciężenia lęku, stresu i paniki

Masz już dość stresu lub niepokoju i jesteś gotowy zmienić swoje życie na lepsze? Doradca CBT i KlearMinds Londyn pomoże Ci odzyskać kontrolę nad swoim życiem. Skontaktuj się z nami już dziś i zrób pierwszy krok, aby poprawić swoje życie.