Współpraca z terapeutą KlearMinds przyniesie dwie główne korzyści: po pierwsze, nie będziesz już czuł się wyczerpany lub osłabiony przez objawy niepokoju, stresu i paniki. Po drugie, będziesz mógł stworzyć niezawodny zestaw narzędzi do skutecznego i pewnego zarządzania bieżącymi i przyszłymi sytuacjami stresowymi.

Oto niektóre ze sposobów, których pomożemy Ci nauczyć się, aby stać się osobą szczęśliwszą i bardziej pewną siebie:

• Dowiedz się, co powoduje niepokój lub panikę i w jaki sposób odzyskać kontrolę
  • Dowiedz się, jak rozpoznać wyzwalacze lęku lub ataku paniki i zminimalizować ich skutki
  • Naucz się zmieniać automatyczne myślenie, zachowanie i objawy fizyczne, którymi karmią się cykle lękowe
  • Odkryj sprawdzone, skuteczne strategie zapobiegania stanom lękowym
  • Naucz się technik redukcji stresu, aby zmniejszyć fizyczne skutki uboczne lęku lub paniki
  • Opracuj dostosowane do swoich potrzeb strategie radzenia sobie ze stresem, aby skutecznie nim zarządzać
  • Stwórz zestaw narzędzi i technik, które pomogą Ci skutecznie zarządzać lub zapobiegać wszelkim przyszłym atakom niepokoju

Oznaki niepokoju, w których możemy pomóc

Poniżej przedstawiamy niektóre z typowych objawów, których doświadcza się, będąc pod wpływem lęku, stresu lub paniki. Nasz program doradztwa i terapii w sprawie stresu pomoże Ci znaleźć ulgę i rozwinąć umiejętności potrzebne do zminimalizowania tych objawów, a także aby pewnie radzić sobie z wyzwaniami, przed którymi stoisz.

• Poczucie strachu
  • Ciągłe odczuwanie „bycia na krawędzi”
  • Trudności z koncentracją
  • Trudności w komunikacji